16 Kasım 2009 Pazartesi

ÜÇ KERE YAZIN MI DEMİŞTİ?


Geçen gün okulda türkçe dersiydi.Herşey sakin geçiyordu.Taa ki öğretmenin şiir yazma ödevini hatırlayana kadar .Birden gözlerim karardı .Korkudan bayılmak üzereydim.EVDE UNUTMUŞTUM !!!Birden aklıma bir fikir geldi :YENİDEN YAZACAKTIM.Hemen ödev defterimin arkasına uyduruktan birşey yazdım.Fakat çizgili A4 kağıdına yazmak gerektiğini hatırladım .Sonra bari türkçe ödevi olduğu için türkçe defterine yazayım dedim .Yazdım.Ama sonra bir arkadaşımdan A4 almak geldi aklıma.Onda da A4 yokmuş .Matematik defterinden bir şayfa verdi çünkü A4 boyutundaydı.Hemen tekrar yazdım.Bu arada zil çaldı öğretmen şiirleri istediğinde tam bitirmemiştim .İstedi bir kız topladı.Bu arada ben parmaklarım kızarana kadar yazmaya devam ediyordum.Öğretmen neyse ki şiir konusunun üstünde çok durmadı .Ben de bu arada bitirdim şiirimi .Dersin sonlarına doğru sırayla şiir ödevini yapmayanların adını söylüyordu.Neden sonra aklım başıma geldi ve jet hızıyla öğretmene şiirimi verdim.Ve A4 kağıdı bulamadım diye yarı yalan birşey söyledim.Aslında yalan sayılmazdı çünkü A4ü bulana kadar canım çıkmıştı .Ama evde yazmıştım A4e .İyiki sessizce alıp ödevleri yazmaya koyuldu.Ama zil çalınca şiirini yazmayanlara nasıl kızdığını görmeliydiniz.İyiki yazmışım diye şükrettim .Az daha sıra arkadaşım asıl şiirimi evde unutup burda yazdığımı söylüyordu.Ama hızlı davranıp ona bir espri yaptım ve ortamı ısıttım .Böylece öğretmene ispiyonlamadı.Bu anı hep aklımda kaldı ve birdaha yanıma hep A4 aldım (ayrıca ödevlerimi de unutmadım)Öğretmen üç kere yazın mı demişti?

3 yorum:

hep dedi ki...

Müthişsin sen! Anlatımına bittim. Resmine de...Ama akılsız başın cezasını ayaklar çekermiş, sen de unutkanlığının cezasını çekmişsin bak. Aynı ödevi üç kez yazmışsın:)Hem ödev deyip geçmeyelim, şiir yazmışsın kolay iş mi? Kızsa mı insan yoksa aferin mi dese karar vermek zor:)

Seni öperim- öperim- yine öperimmmm!

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

yaaa ben seni yerim yerim!!! yasadigin olaydaki pratik ve aktif zekan ayri, yazimindaki sakaci tavrin ve akici yazimin da ayri hayran olunasi...(simdi annene soyle yazdiklarimi cocukcaya cevirsin :-P) cok opuyorum seni tatli Eylulcum...

eylul dedi ki...

Annemin çocukcaya çevirmesine gerek yok ben zaten anladım :))
Teşekkür ederim.